Prestatzailea

Elen Orcolaga. Eurogap-eko aholkularitza-zuzendaria.
Bere esperientzia profesionala % 100ean merkatura bideratuta dago, bezeroekiko eta kontsumitzaileekiko sentsibilitate handiarekin, eta enpresen balioa eta negozioa sortzeko ikuspegi argiarekin, marken eta produktuen hausnarketatik, merkatura iristetik eta komunikaziotik abiatuta. Enpresen administrazio eta zuzendaritzan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, marketinean masterra eta eskaeran oinarritutako merkataritza-estrategien berrikuntzako graduondoko masterra Georgia Tech University Atlanta AEBn.

Ikaskuntza-helburuak

  • Ikastaro honen helburua marka-estrategiak bezeroak eta talentua erakartzeko duen garrantziaz jabetzea da.

Ikaskuntzaren edukiak

  • Gure enpresaren balio-proposamena.
  • Markaren posizionamendua.
    • Gure enpresaren helburua
  • Markaren posizionamenduaren onurak.
  • Merkatua marka diferentzialetik garatzea.
  • Pertsonak bezero-esperientzian.
  • Taldearen motibazioa marka-estrategiatik.
  • Proiektu korporatiboa.
  • Marka enplegatzailetik talentua erakartzea.

Nori zuzendua

  • 10 langile baino gehiagoko ETEentzat soilik.
  • Gerentziak, giza baliabideen arduradunak.

* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.

Partekatu albiste hau

Presentziala

api. 17

09:30 - 13:30 CEST

BAT Dorrean (Kale Nagusia, 1, Bilbo, Bizkaia)

Programa osoa
PDF 1,02 MB

Leku kopurua
30

Iraupena
4 horas

Harremanetan jarri

Innobasque

Antolatzailea

Innobasque

Berrikuntzako beste prestakuntza batzuk