Lehen seinaleak gaming munduaren eta bizitza errealaren arteko bidegurutze liluragarrira garamatza. ‘TikTok’ eta ‘YouTube’-en influencer-ak opari monetarioak jasotzen ari dira, “jokaezinak” (NPCs – non-playable characters) interpretatzen dituztelako. NPCen streaming-fenomeno hori gero eta ezagunagoa da, eta teknologiarekin eboluzioan dagoen erlazioari eta markek eduki-genero berri horretan duten zereginari buruzko galderak egiten ditu.

Bigarren seinalea, #deinfluencing mugimenduak ordezkatua, kontsumismoaren kulturari eta sare sozialek erosketa-erabakietan duten eraginari buruzko eztabaida sortzen ari da. Kontsumo kontziente eta selektiboagorako aldaketa horrek adierazi al lezake ezagutzen dugun kultura kontsumistaren amaiera, eta horrek nola eragingo die produktuak merkaturatzeko estrategiei eta marken eta influencer-en arteko harremanei?

Azkenik, hirugarren seinaleak genero-berdintasunak izan dezakeen atzerakadaz ohartarazten gaitu, etxeko inguruneetan emakumeen ordezkaritza handitzeak eta publizitatean eremu profesionalak murrizteak agerian uzten baitute. COVID osteko errealitate berri bat islatzen du horrek? Zer egin behar dute markek genero-aldea erabat ixteko eta gizartean genero-berdintasuna lortzen laguntzeko?

Erreferentzia:
https://www.foresightfactory.co/3-weak-signals-you-should-be-paying-attention-to/?utm_source=pardot&utm_medium=email

Partekatu albiste hau