• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Newsletter
  • Prentsa
  • Eu
    • Es
Innobasque

Innobasque

Innobasque

  • Batzar
    Nagusia
  • Berritzen
    laguntzen dizugu
        • Aholkatzen zaitugu
        • Zure ETEarentzako jardunaldiak
        • Hazinnova
        • Formakuntza Berrikuntzan
        • Berrikuntza Mapa
        • Red Enterprise Europe Network
        • I+G eta berrikuntzarako laguntzak
        • Berrikuntzako kasu praktikoen bankua
        • Lan Mentoring
        • Azpimarratu

          Formakuntza Berrikuntzan

          Adituek emandako doako ikastaroak. Eman izena!

  • STEAM
    Hezkuntza
        • STEAM Sare
        • STEAM Euskadi Sariak
        • Parte hartu STEAM Euskadi Topaketetan
        • Azpimarratu

          STEAM Sare Katalogoa

  • Azken
    informazioa
        • Joerak
        • Egutegia
        • Argiltapenak
        • Berriak
        • Newsletter harpidetza
        • Azpimarratu

          BERRIKUNTZAREN AGENDA

  • Berrikuntza
    euskadin
        • I+G eta berrikuntza datuak
        • Berrikuntza-txostenak
        • Berrikuntzako adituen panela
        • ZTBP Euskadi 2030 + Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Kontseilua
        • Euskadiren partehartzea Europan
        • Etorkizuna
        • Berrikuntza irekiari eta berrikuntza ekosistemei buruzko saioak
        • Global Innovation Day
        • Azpimarratu

          BERRIKUNTZA KOLABORATIBORAKO FUNTSEZKO GIDA

  • Innobasqueri
    buruz
        • Zer egiten dugu
        • Gure estrategia
        • Gure taldea
        • Gobernantza
        • Informazio korporatiboa
        • Nortasun korporatiboa
        • Azpimarratu

          Gure estrategia

          Ezagutu gure plan estrategikoa

  • Erakunde
    bazkideak
        • Bazkide katalogoa
        • Liderrak eta berrikuntza
        • Lantaldeak
        • Berrikuntza kasu praktikoen webinarrak
        • Batzar Nagusia
        • Azpimarratu

          Erakunde bazkideak

          Ezagutu bazkide diren erakunde guztiak

Hasiera » Berritzen laguntzen dizugu » Hemen da berriro HAZINNOVA, ETEentzako berrikuntza programa

  • Laguntza eskatu
  • Norentzat
  • Zertan berritu
  • Kasu praktikoak
  • Nola eskatu
  • Agente saria eta aholkularitza enpresak 
  • Ohiko galderak

HAZINNOVA 2025

Nahi duzu zure ETEa emankorragoa izatea? Gehiago saldu? Zure finantzak hobeto kudeatu? Edo merkatu berriak ezagutu?

Produktuetan eta negozio-prozesuetan berrikuntza dakarten proiektuak dituzten ETEentzako doako aholkularitza espezializatua: fabrikazioa, logistika, merkaturatzea eta administrazioa eta finantzak.

imagen destacada

Epeak

Hasiera data: 2025/05/06

Amaiera data: 2025/10/29

Deskargatu hazinnova katalogo osoa
Hazinnova laguntza eskatu

Sektore honetako enpresentzat

Industria

  • Industriako eta azken kontsumorako makinen, ekipoen, osagaien eta ondasunen ekoizpena
  • Elikagaien ekoizpena, prozesatzea eta banaketa
  • Natur baliabideen (mineralak, gasa, petrolioa, materialak) erauzketa
  • Energia (elektrizitatea, gasa) sortu eta banatzea
  • Uraren eta hondakinen kudeaketa

Zerbitzuak

  • Handizkako merkataritza
  • Garraioa eta biltegiratzea
  • Arkitektura, ingeniaritza eta aholkularitza
  • IKTak eta telekomunikazioak
  • Finantza- eta aseguru-jarduerak
  • Kultura eta sormena (edizioa, publizitatea eta marketina)

Begiratu ea parte har dezakezun

Egiaztatu zure hautagarritasuna eta zein eragilek lagun diezazuketen.

egiaztatu

Aukeratu zure HAZINNOVA proiektua

HAZINNOVAk zure ETEari berritzen laguntzen dio, zure negozioko 8 arlotan proiektuak eginez:

Handitu egiten du zure ekoizpen- eta zerbitzu-prozesuen produktibitatea eta kalitatea irtenbide eta teknologia berritzaileak integratuz.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  •  Plangintza aurreratua: optimizatu nola eta noiz ekoizten duzun; bermatu plangintza zehatz eta efizienteagoa eta aztertu azken belaunaldiko softwarea erabiltzea.
  • Ekoizpen doitua: sortu estrategia bat ekoizpen doituko proiektuak ezartzeko; optimizatu lan-fluxuak, minimizatu xahutzeak eta hobetu etengabe.
  • 5S metodologia: aplikatu teknika hori zure languneak antolatuta, garbi, seguru eta produktiboago egon daitezen, jarraipen eta etengabeko hobekuntzarako tresna digitalez lagunduta.
  • Mantentze-lan autonomoa: zure lantaldeak mantentze-lanak proaktiboki kudeatuko ditu eta akatsak prebenituko ditu, denbora errealean prozesuen segimendua egiteko teknologia erabiltzea baloratuz.
  • Produkzioko lay-out berria: berriz diseinatu zure instalazioaren eremua, lan egiteko modua errazagoa eta eraginkorragoa izan dadin.
  • Kostuak murriztea: identifikatu produkzio-kostuak nabarmen aurrezteko aukerak, datuak aztertzearen eta prozesuak automatizatzearen bidez.

Areagotu salmentak eta bideratu zure enpresaren hazkundea merkataritza-estrategia berritzailea erabiliz; eta, estrategia horren bidez, fidelizatu zure oraingo bezeroak eta erakarri beste batzuk.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  •  Merkataritza-estrategia berritzailea: lortu bezero gehiago eta hobetu salmentak teknika eta tresna berritzaileak erabiliz.
  •  Bezeroak identifikatu eta segmentatzea: ulertu zein diren zure bezeroak  (areago, lortu bezero posibleen datu-basea), jakin zer behar duten eta nola erosten duten, era horretara arreta pertsonalizatua emateko.
  • Joerek bezeroengan zer inpaktu duten: adi egon zure bezeroengan eta lehiakideengan eragina duten merkatuko aldaketei, aldaketa horietara bizkor egokitzeko eta lehiakor izaten jarraitzeko.
  •  Marka-estrategia: zure markak berdingabea izan behar du lehiakideen aurrean, eta haren balioa posizionatu behar duzu xede-bezeroentzat.
  • Merkataritza-plan dinamikoa: egokitu zure merkataritza-estrategiak eta salmenta-prezioak eta -kanalak merkatuko eskari berrietara.
  • Optimizatu marketina eta salmentak: ezarri barneko prozedurak marketin- eta salmenta-ekintzak era antolatu eta eraginkorrean garatzeko, eta zure kanpainak bultzatzeko.
  • Bezeroak kudeatzeko tresnak: erabili zenbait sistema zure bezeroei buruzko datuak bildu eta aztertzeko. Horrek lagunduko dizu zure produktuak eta zerbitzuak hobetzen, eta zure zerbitzu-produkzioa eta -eskaintza hobeki planifikatzen.
  • Merkataritzako aginte-taula: ebaluatu nola funtzionatzen duten zure merkataritza-ekintzek, etengabe doitzeko eta hobetzeko.
  • Komunikazio efektiboa: ikasi komunikazio-plan bat garatzen, zure produktuen onurak nabarmentzeko, eta bezeroak erakarri eta atxikitzeko.
  • Digitalizatu bezeroekin duzun harremana: ikasi zer teknologia digitalen bitartez hobe dezakezun bezeroen esperientzia, euskarria eta erosketa errazagoak eta atseginagoak izan daitezen.

Kudeatu lantalde beste modu batera, langileen motibazioa bultzatzeko eta lan-giroa hobetzeko, zure enpresa erakargarriagoa izan dadin behar dituzun lanbide-profilentzat.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  • Kultura eta motibazioa: ebaluatu lan-giroa eta garatu lan arloan  langileen berdintasuna eta gogobetetzea sustatuko dituzten planak.
  •  Antolamendu-berrikuntza: berriz diseinatu zure antolamendu-egitura, sortu eragiketa-eskuliburuak eta barneko komunikazio-planak, eta ezarri bilerak egiteko errutina efektiboak.
  •   Rolak eta erantzukizunak: eguneratu lanpostuen deskribapenak, eta argi zehaztu profilak, autonomia-mailak eta erantzukizunak.
  • Prestakuntza: eskaini ongietorri-programak, prestakuntza-planak eta gaitasunak garatzeko ibilbideak zure lantaldearen lanbide-hazkundea sustatzeko.
  • Belaunaldi-aldaketarako prestakuntza: planifikatu langileen trantsizioa ezagutza-transferentzia bermatzeko eta plantilla etorkizuneko erretiroetara egokitzeko.
  • Jardunaren eta garapenaren ebaluazioa: ezarri zenbait metodo lantaldearen errendimendua eta gaitasunak baloratu eta indartzeko metodoak, eta finkatu etengabeko hobekuntzaren kultura.
  •  Ordainsari bidezkoa eta malgua: ezarri soldata finkoak eta aldakorrak uztartuko dituzten ordainsari-politikak, eta egin auditoretzak ekitatea bermatzeko.

Lortu zure enpresaren finantzei buruzko ikuspegi argia (gastuak, diru-sarrerak eta errentagarritasuna), zure negozioak dirua non irabazten eta galtzen duen kontrolatzeko, aukerak eta erronkak identifikatzeko, eta erabaki estrategikoak zehaztasunez hartu ahal izateko.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  • Kostu-kontrolaren optimizazioa: berrikusi eta hobetu kostuak nola kalkulatu eta murrizten dituzun, errentagarritasuna handitzeko.
  •  Produktu/zerbitzu bakoitzeko errentagarritasun-mapa: aztertu eta ikusi zein den produktu eta zerbitzu bakoitzaren errentagarritasuna, zure katalogoko indarguneak eta ahulguneak zein diren identifikatzen laguntzeko.
  •  Diruzaintza-kudeaketaren hobekuntza: zaindu gertutik zure gaur egungo eta etorkizuneko likidezia, finantzaketari eta inbertsioari buruzko erabaki proaktiboak errazago hartzeko.
  •  Etorkizuneko agertokien simulatzailea: baloratu zure etorkizuneko planek zenbait agertokitan zer finantza-inpaktu duten, egonkortasuna bermatzeko.
  • Adierazleak eta finantzen aginte-taula: sortu panel interaktibo bat funtsezko datuen berri izateko, zure enpresaren osasun ekonomikoari buruzko ikuspegi osoa izan dezazun begirada bakar batez.
  •  Finantzen digitalizazioa: ezagutu zer tresna digital izan ditzakezun lagungarri zure finantza-kudeaketa berritzeko eta automatizatzeko (ordainketak eta datu-analisiak, besteak beste).

Irauli zure enpresaren barne-funtzionamendua. Efikazia handiagoz egin funtsezko zenbait jarduera (hala nola nominak, dokumentuak, erosketak, inbentarioak eta proiektuak kudeatzeko modua eta ordainketen eta kobratzen segimendua). Gehitu berrikuntzak eta tresna modernoak ataza horiek sinplifikatu eta bizkortzeko.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk: Prozesuen eta lan-fluxuen optimizazioa: berraztertu administrazio-prozesuak erredundantziak identifikatu eta ezabatzeko, bai eta eragiketa-prozesuekin zer lotura duten ere, lan-fluxua optimizatzeko.

  • Prozesuen eta lan-luxuen optimizazioa: berraztertu administrazio- prozesuak erredundantziak identifikatu eta ezabatzeko, bai eta eragiketa-prozesuekin zer lotura duten ere, lan-fluxua optimizatzeko. 
  • Rolak eta erantzukizunak argitzea: segurtatu zure lantaldeko kide orok badakiela zer ataza, rol eta erantzukizun dituen, eta haiek egiteko behar diren baliabideak eskura dituela.
  • Metodologia arinak hartzea: ezarri azkartasuna eta talde-lana bultzatuko dituzten lan-estrategiak.
  • Proiektuen kudeaketa efektiboa: gehitu proiektuak kudeatzeko praktika sendoak, hobekuntza eta eraldaketa helburu duten ekimen guztiak planifikatu, gauzatu eta ikuskatzeko.
  • Berrikuntzaren kudeaketa: sortu hobekuntzak eta ideia berriak etengabe bilatzea sustatzen duen prozesu bat.
  • Kalitatea eta etengabeko hobekuntza bermatzeko programa: ezarri kalitatea kontrolatzeko praktikak, eginiko lanaren estandarra ziurtatu eta handitzeko.
  • Dokumentu-kudeaketa aurreratua: antolatu eta eskuragarri eduki dokumentu garrantzitsuak, dokumentuak kudeatzeko sistemen bitartez.
  • Adierazleak eta aginte-taula operatiboa: garatu adierazleak eta egin haien jarraipena zure enpresaren lan-jarduna zenbateraino den eraginkorra neurtzeko, eta identifikatu hobetzeko moduko arloak.
  • Administrazio-atazen automatizazioa: gehitu prozesu errepikakorrak automatizatzeko tresnak, lantaldeak aukera izan dezan balio handiagoko atazak egiteko.
  • Administrazioaren digitalizazioa: hautatu eta ezarri enpresaren behar espezifikoei egokitzen zaizkien irtenbide teknologikoak (ERP eta CRM).

Areagotu zure irismena eta eraman zure negozioa hurrengo mailara merkatu berrietako aukerak esploratuz.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  • Merkatuak esploratzea: ikertu sektore eta eremu geografiko berriak, jakiteko zure produktuak eta zerbitzuak non izan litezkeen arrakastatsu.
  • Beharren eta joeren analisia: egin azterketak merkatu potentzialen eskariaren beharrak eta joerak ulertzeko, bai zure oraingo eskaintzetarako, bai ideia berrietarako.
  •  Merkatuak garatzeko estrategiak: egokitu edo sortu garapen estrategia berriak, posizionamendu diferentziala hartuta, merkatu berri horietako bezeroen ezaugarriekin zuzeneko lotura edukitzeko.
  • Hedapen-planak: garatu plan zehatzak zure negozioa merkatu berrietan sartzeko, barne harturik egokituta produktuak eta zerbitzuak abiaraztea edo onlineko presentzia, bezeroak lortzeko kanala den aldetik.
  • Bezero potentzialen feedbacka: hartu-emanean egon bezero potentzialekin zure produktuek zer harrera duten eta haiek nola hobetu ditzakezun ebaluatzeko.
  • Merkatu berrietara irekitzeko prozesua digitalizatzea: garatu zure enpresaren presentzia digitala merkatu berrietara iristeko kanal modura.

 

 

Eman bultzada zure negozioari, eskaintza berrituz. Sortu produktu eta zerbitzu guztiz berriak horien bidez beste merkatu batzuk zabaltzeko, eta hobetu lehendik dituzunak bezeroen espektatibak gainditzeko; horretarako, erabili teknologia aliatu estrategiko gisa. Horri esker, lehiakideengandik bereiziko zara, diru-sarrerak handituko dituzu, eta zure enpresa indartuko duzu.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  • Produktuak eta zerbitzuak egokitzea eta pertsonalizatzea: Egokitu zure oraingo produktuak eta zerbitzuak bezeroen behar zehatzetara, eta baliatu teknologia irtenbide pertsonalizatuak emateko.
  •  Merkatuen ikerketa eta produktuen garapena: erabili datu-analisiak bete gabeko beharrak identifikatzeko, eta gidatu produktu berrien garapena edo lehendik daudenen hobekuntza.
  •  Prototipatzea eta gutxieneko produktu bideragarriak (GPB): garatu eta balidatu produktu-ideia berriak prozesu arin baten bidez, zeinak uztartzen baititu prototipoak diseinatzea eta gutxieneko produktu bideragarriak sortzea. Erabili bezeroen hasierako feedbacka, tresna teknologiko aurreratuak erabiliz irtenbideak azkar egokitzeko, eta etorkizuneko garapenetarako ikasketa baliotsuak eskuratzeko.
  • Bideragarritasun-azterketa: ebaluatu zure ideiak teknikoki eta komertzialki egingarriak diren, aintzat hartuta teknologiak balio-proposamena nola hobetu ahal duen.
  • Negozio-ereduaren berrikuspena edo definizioa: definitu produktu berriaren edo birdiseinatuaren balio-proposamena, baita askotariko alderdien tipologia ere (bezeroak, funtsezko bazkideak, eta diru-sarrera zein kostu iturriak).
  •  Prezioen dinamizazioa: simulatu askotariko prezio-egiturak lehiakorragoa izateko.
  • Merkaturatze-estrategia espezifikoak: garatu marketin-planak zein produktu eta zerbitzu berriak saltzeko materialak, enpresaren merkataritza-estrategia osoan txertatuta, eta gehitu haietan ikuspegi digitala, zure xede-taldera eraginkortasunez iristeko.
  • Merkatu-balidazioa: egin probak bezero potentzialekin zure produktu edo zerbitzu berriak onartzen dituztela berresteko, eta erabili plataforma digitalak feedbacka bildu eta aztertzeko.
  •  Berrikuntza babestea: kudeatu patenteen, marken eta jabetza intelektualaren erregistroa, kudeatzea produktu-berrikuntzak babesteko eta lehiarako abantaila bermatzeko.

Jakin nola hobetu dezakezun zure bezeroei ondasunak eta zerbitzuak emateko modua, kostuak aurreztuta eta haien gogobetetze-maila handituta.

Hona hemen arlo horretan garatu beharreko proiektuen adibide batzuk:

  • Eskariaren aurreikuspen adimenduna: ezarri datuen azterketarako tresnak, horien bidez etorkizuneko beharrei zehaztasunez aurrea hartzeko. Konfiguratu alertak inbentario orekatua edukitzeko, ez dadin egon ez gehiegizko stockik, ez faltarik, baita bezeroek eskatutakoari erantzuten zaiola bermatzeko ere.
  • Erosketa-optimizazioa: berriz ebaluatu zure erosketa-estrategiak. Hobetu hornitzaileekiko negoziazioa jardunaren gaineko adierazleak erabiliz; sendotu harremanak, eta lortu baldintza hobeak.
  •  Inbentario eraginkorra: erabili inbentarioak kudeatzeko sistemak, gehiegizko biltegiratzea minimizatzeko, zerbitzuaren kalitatea arriskuan jarri gabe. Handitu stock-txandakatzea, eta murriztu lotutako kostuak plangintza zorrotza eginez.
  •  Biltegiaren birdefinizioa: eraldatu zure biltegiaren konfigurazioa efizientzia maximizatzeko. Ezarri diseinu-irtenbideak eta prozesuak, produktuak azkar eta akatsik gabe mugitzeko, inbentarioaren kudeaketa zehatza eta fidagarria bermatuta.
  •  Garraio eta banaketa hobetuak: berraztertu eta hobetu barneko eta kanpoko logistika. Aztertu eta optimizatu entrega-ibilbideak eta zerbitzu-metodoak efizienteagoak izateko, kostuak murriztuta eta entrega-denborak hobetuta.
  • Logistika-kostuen kudeaketa: aztertu logistika-gastuek nola eragiten dieten zure mozkinei. Garatu ekintza-plan bat kostuak murrizteko kalitatearen kaltetan joan gabe, eta erabili analisi xehatuak zer arlotan aurreztu daitekeen identifikatzeko.
  • Logistikaren digitalizazioa: aztertu zer soluzio teknologiko dauden zure biltegi eta eskariak moderno, arin eta gardenagoak izan daitezen, hornidura-kate osoan komunikazioa eta jarraipena hobetuta.

HAZINNOVA proiektuak egin dituzten enpresa batzuen esperientziak

«HAZINNOVAri esker, ordura arte eskuraezinak zitzaizkigun merkatu berrietan gure produktuak sartzea lortu dugu»

«HAZINNOVA oso erraz eska daitekeen programa da, enpresa txikientzat oso egokiak diren berrikuntza proiektu txikiei ekiteko diseinatua. Guri gure plangintza hobetzen eta epeak hobeto betetzen lagundu digu»

«HAZINNOVAk gure bezeroek planteatu dizkiguten erronka zehatzei aurre egiten lagundu digu. Gure proiekturako aholkularitza aditu eta espezializaturako sarbidea eman digu»

«HAZINNOVAren laguntzaren bidez, gure ahuleziak eta indarguneak antzeman ahal izan genituen, eta saldu eta bezero berriengana irits gintezkeen produktu bat lortu genuen»

«Aholkularitza adituen laguntzarekin, behar batzuk identifikatu eta interesa genuen merkatuetara bideratu ahal izan gara»

«HAZINNOVA proiektuak bat etorri ziren zeharkako lanpostuei buruz enpresan genuen kezkarekin, eta aukera aprobetxatu ahal izan genuen modu eraginkorragoan antolatzeko»

«Langileentzako arreta hobetzean zentratu ginen, eskuzko ekoizpenean duen garrantzia aitortuz, lan giroak okerrera egiten zuelako eta aldaketa bat beharrezkoa zelako»

«Jarraipena da baliotsuena, izan ere, askotan egunerokotasunak itsutu egiten gaitu beste aukera eta ikuspegi batzuen aurrean, eta kanpoko ikuspegiak barrutik ikustea lortzen ez dugun irtenbideak eskaintzen ditu».

«Hondakin baten portaera aztertu genuen, eta kudeaketa optimizatzea lortu genuen, kostuak murriztuz eta eraikuntza materialetan erabiltzeko aukerari atea irekiz».

«HAZINNOVAri esker, makina tolesteko aukera ematen duen sistema hidrauliko bat txertatu dugu, haren garraioa erraztuz eta trafiko araudia betetzen dela ziurtatuz».

«HAZINNOVAren laguntzarekin, fabrikazio gehigarriko post-prozesatuan espezializatutako dibisio berri bat abiarazi dugu, eta merkatuan zerbitzu oso hori eskaintzen duten bakarrak bihurtu gara».

«HAZINNOVA programa eskatzeko erraza da, aholkularitza-enpresaren laguntza handiarekin, eta enpresa txiki eta ertain guztiak animatzen ditut bat egitera, prozesu erraza eta oso aberasgarria delako.»

HAZINNOVA PROIEKTUEN ADIBIDEAK

Kontsultatu zurea bezalako beste enpresa batzuek egin dituzten HAZINNOVA kasuak

ADIBIDEAK DESKARGATU

HAZINNOVAz baliatzea oso erraza da hiru urrats hauen bitartez

Proiektuaren fase guztietan zehar 50 orduko doako aholkularitza eta agentearen laguntza eskaintzen dizugu .

1

Egiaztatu zure hautagarria zaren
Begiratu ea parte har dezakezun eta zer agentek lagun diezazuketen.

HEMEN

2

Aukeratu eta jarri harremanetan
Hautatu zure agentea, mintzatu harekin, eta argi zehaztu zer behar duzun.

3

Erraz eskatu
erabili SPRIren aplikazioa zure eskaera erraz bidaltzeko.

HEMEN

HAZINNOVA datuetan
1045

ETEk parte hartu dute

4.000€

balio du laguntza bakoitzak

2.103

Hazinnova proiektu burutu dira

Agente saria eta aholkularitza enpresak

Hemen ezagutu ditzakezu zure Hazinnova proiektua garatzen lagunduko dizuten eragile eta aholkularitza-enpresa guztiak.

EZAGUTU AGENTE SAREA 

EZAGUTU AHOULKARIAK 

Ohiko galderak

Hautagarritasuna eta parte-hartzea

Zure enpresak 5 langile baino gehiago baditu, Euskadin badago eta programaren xede diren industria- eta zerbitzu-sektoreetako batean aritzen bada, sartu hautagarritasun-egiaztatzailean, adierazi zure IFK edo izen soziala, eta egiaztatu ahal izango duzu zure enpresak parte har dezakeen, eskabidea egiten zein eragilek lagun diezazukeen jakiteaz gain.

Hautagarritasun-egiaztatzailean

Zure enpresa hautagarria bada, eskabidean erantzukizunpeko adierazpen bat sinatu beharko duzu, enpresak azken 12 hilabeteetan batez beste 5 eta 249 langile artean izan dituela justifikatzeko, eta SPRIri baimena eman beharko diozu dagokion egiaztagiria zuzenean lortzeko.

Zalantzarik izanez gero edo zure enpresa hautagai gisa onartua ez badago, baldintza hori betetzen duen egiazta dezakezu, Gizarte Segurantzan alta emanda dauden langileen batez besteko plantillaren txostena eskatuta. Zure enpresak azken 12 hilabeteetan 5 eta 249 langile artean izan baditu batez beste, SPRIren Enpresen Arreta Zerbitzura jo dezakezu inprimaki hau betez, eta zure kasua aztertuko dugu.

Sozietate-langile autonomoak dituzten enpresek batez besteko plantilla-kopuruari gehitu behar dizkiote, betiere enpresa eskatzailearekin duten lotura egiaztatu ahal bada. Lotura hori frogatzeko, erakunde eskatzailearen bazkideen batez besteko enplegu-kopurua egiaztatzen duen Gizarte Segurantzarekiko erakunde laguntzailearen ziurtagiria aurkeztu behar da.

Inprimakia

Zure enpresa hautagarria bada, eskabidean erantzukizunpeko adierazpen bat sinatu beharko duzu zure JEZ jarduera-sektore hautagarrietako batean kokatzen dela justifikatzeko, eta SPRIri baimena eman beharko diozu dagokion egiaztagiria zuzenean lortzeko.

Zure enpresa hautagarri gisa aitortuta ez badago, baina benetan jarduera hautagarriren bat egiten badu, dagokion foru-ogasunak emandako jarduera ekonomikoen dokumentu historikoa aurkeztu ahal izango duzu SPRIren Enpresen Arreta Zerbitzuan, non Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergaren (EJZ) dagokion epigrafean alta emateak gutxienez 6 hilabeteko antzinatasuna islatzen duen. Horretarako, inprimaki hau bete eta zure kasua aztertuko dugu.

Inprimakia

Enpresa parte-hartzaileak ezin izango dira egoera hauetakoren batean egon:

a) HAZINNOVA programaren esparruan 8 zerbitzuren onuradun izatea. Ondorio horietarako, ez dira kontuan hartuko programaren aurreko proiektu pilotuan egindako zerbitzuak.

b) HAZITEK programak finantzatutako proiektuetan lider gisa parte hartu izana 2022, 2023 eta 2024ko ekitaldietan, edo, lider gisa HAZITEK 2025 programa eskatu izana.

c) INNOBIDEAK 2022, INNOBIDEAK INNOKONEXIO 2023 edo FAST TRACK INNOBIDEAK 2024 programaren onuradun izatea.

Bai, beraz, enpresa onuradun berak ezin izango du 300.000 eurotik gorako laguntzarik jaso hiru urtez.

Aldizkarirako esteka

Enpresak gehienez 2 proiektu eskatu ahalko ditu HAZINNOVA programaren deialdian.

Bi proiektu horiek gai-arlo ezberdinetakoak izan daitezke (hala nola, ekoizpena eta merkatu berriak), edo gai-arlo berekoak, baldin eta proiektuak ezberdinak badira, eta ez bi fasetan banatutako proiektu bakarra.

Hala ere, gogoratu behar da enpresa bat 2021etik gehienez 8 aldiz izan daitekeela HAZINNOVAren onuradun.

Ez, HAZINNOVA gauzazko laguntza da, zeinaren bidez enpresa onuradunari aholkularitza espezializatu eta banakoa ematen zaion proiektua egiteko.

Lehen urratsak: nola hasi

Zure enpresa hautagarria bada, lehenik eta behin, aukeratu eta jarri harremanetan zure eragilearekin, zure beharra jakinarazteko. Eragileko pertsona batek entzungo dizu eta zure proiektuaren eskabidea izapidetzen lagunduko dizu, zuretzat egokiena den gai-arloa identifikatuz. Zalantzarik baduzu edo ez badakizu zein eragile aukeratu, inprimaki hau bete dezakezu eta zurekin harremanetan jarriko gara.

Inprimakia

Zure kokapenaren eta jarduera-eremuaren arabera asoziatuta dituzun lurralde-, sektore- eta enpresa-eragileak jakin ditzakezu, hautagarritasun-egiaztatzailean sartuz eta zure IFK edo sozietatearen izena adieraziz. Eragile bakoitzean “klik” eginez, lagun zaitzakeen pertsonaren harremanetarako datuak ezagutu ahal izango dituzu.

Eragile bakar bat aukeratu beharko duzu egiaztatzailean proposatutakoen artean. Eragile horrek aholkuak emango dizkizu eta egin nahi dituzun proiektuak kudeatzen lagunduko dizu. Enpresek ezin dute edozein eragile aukeratu programari atxikita ez badago. Zalantzarik baduzu edo ez badakizu zein eragile aukeratu, inprimaki hau bete dezakezu eta zurekin harremanetan jarriko gara.

Hautagarritasun-egiaztatzailea

Inprimakia

Hazinnova proiektu baterako eskabidea egiten duzun bakoitzean, datu hauek aurkeztu beharko dituzu:

  • IFZ eta enpresaren izena (izen soziala)
  • Eragileak emandako sarbide-kodea
  • Enpresaren harremanetarako datuak (helbidea, telefonoa, posta elektronikoa, webgunea)
  • EJSN/EJZ (alta-egunarekin)
  • Eratze-eguna (uu/hh/ee)
  • Banku-kontua (titularra, IBANa)
  • Legezko ordezkariaren ordezkaritza-ahalordea eta datuak
  • Harremanetarako pertsonaren datuak
  • Plantillaren datuak (Azken urteko batez besteko langile-kopurua)
  • Salmentak eta balantzea (2023, 2024)
  • Minimis laguntzak eta proiektu bererako beste laguntza batzuk

Ez. Enpresa aholkularia SPRIk esleituko du, egiten duzun proiektu-motaren arabera. Enpresa aholkulari bana esleituko da gai-arlo bakoitzeko.

Eskaera eta ebazpen prozesua

Behin eskabidea bidalita, SPRIk aurretiazko berrikuspena egingo du. Datuak falta badira edo dokumenturen bat gaizki badago, zuzenketa-errekerimendua bidaliko da. Eskabidea ondo badago, dagokion aholkularia esleituko da eta enpresari zein aholkulariari horren berri emango zaie. Une horretatik aurrera, enpresak 7 egutegi-eguneko epea du HAZINNOVAren aplikazioan Proiektuaren Memoria eta Lankidetza-hitzarmena kargatzeko, alde biek sinatua, enpresa eta aholkularia. Aholkularia enpresarekin harremanetan jarriko da Memoria eta Hitzarmen horren edukia mugatzeko bilera egiteko.

Behin Proiektuaren memoria eta Lankidetza-hitzarmena kargatuta, SPRIk eskabidea behin betiko onetsi edo gaitzetsiko du. Onesten den unetik, proiektua egikaritu eta lehenengo emaitzak lortzeko epea 90 egutegi-egunekoa izango da, 3 hilabete gutxi gora behera, eta amaierako txostena aurkeztu eta proiektua likidatzeko epea beste 30 egutegi-egunekoa izango da.

Deialdi honetako proiektuak amaitu eta likidatzeko epemuga 2026eko martxoaren 31 izango da.

30 egutegi-egun dokumentazio osoa aurkezten den egunetik zenbatzen hasita. Epe horretan ebazpenik ematen ez bada, eskabidea gaitzetsi dela ulertuko da.

Bai. Enpresak, arrazoiren batengatik eskatutako proiektua egin ezin badu, eskabidea egin duen lege-ordezkariak mezu elektronikoa bidali beharko du [email protected] helbide elektronikora, gaian esleitutako espediente-zenbakia adieraziz (HZI-2024-zk.) eta uko egitea eskatzeko agiri formala atxikiz. Agiri horrek lege-ordezkariaren sinadura izan beharko du.

[email protected]

Proiektua gauzatzea

HAZINNOVA prozesu osoan zehar, erronka identifikatu eta proiektua egiten denetik likidaziora arten, enpresak laguntza izango du beti.

Alde batetik, hasiera-hasieratik Hazinnovako eragilea izango du. Eragile horren eginkizuna da enpresari entzutea, erronka identifikatzen laguntzea, proiektuari forma ematea eta eskabidea eta likidazioa egiten laguntzea.

Alde batetik, behin eskabidea gauzatuta, enpresa aholkulari bateko aditua ere egongo da, eta horrek, enpresarekin batera, zure proiektuaren garapena egingo du. Aditu horrek laguntza emango dio enpresari memoria eta lankidetza-hitzarmena egiten, behar diren bilerak egingo ditu eta erakundeari amaiera-txostena emango dio.

Alde biek Lankidetza-hitzarmena eta Memoriaren Proiektua sinatuz, SPRIk emandako formatuan oinarrituz.

Aholkulariak gehienez 50 orduko arduraldia izango du. Arduraldi horren barnean egongo da lan-bilerak egin, datuak bildu, txostenak egin eta jarduketan zehatzak martxan jartzea.

Amaiera eta justifikazioa

HAZINNOVA proiektua amaitzean, enpresak txosten osoa jasoko du aholkulariaren partetik, non egin behar diren jarduketen zerrenda emango den, negozio-produktu edo -prozesuetan berrikuntzak ezartzea errazte aldera. Era berean, aholkulariak zenbait jarduketa txiki ezarriko ditu prozesuan zehar, enpresari lehenengo urratsak egiten laguntzeko. Gainera, aholkulariak programa berean edo bestelako laguntza-programa eta -zerbitzuetan garatzeko berrikuntzarako beste proiektuak ere identifikatu eta proposatu ahalko ditu.

Enpresak programan parte hartu izana justifikatzeko egiaztagiria jasoko du. Horretaz gain, aholkulariak enpresari proposatu ahalko dio jardunbide egokien kasua egitea, enpresa berritzaile gisa nabarmentzen laguntzeko.

Behin proiektua amaituta, enpresak espedientearen “likidazio-eskabidea” egin beharko du, eta aholkulariak egindako eta alde biek sinatutako “amaiera-txostena” erantsi beharko du, honako webgune honetan: https://app7.spri.net/hazinnova/. Amaiera-txosten hori proiektua amaitzean enpresa aholkulariak egin eta enpresari bidaltzen diona da, eta enpresak “3. Dokumentazio osagarria” puntuan erantsi beharko du.

Behin atal guztien likidazioa osatuta, erakunde eskatzailearen lege-ordezkariak likidazioa sinatu beharko du bere ziurtagiri digitalarekin, eta likidazioa bidaliko du.

https://app7.spri.net/hazinnova/

Behin proiektua amaituta, enpresak espedientearen “likidazio-eskabidea” egin beharko du, eta aholkulariak egindako eta alde biek sinatutako “amaiera-txostena” erantsi beharko du, beranduenez 30 egutegi-eguneko epean.

Proiektuaren amaiera-txostena igotzeko, enpresa Hazinnovaren aplikazioko “Likidazioa” atalera sartu beharko da.

x
Berrikuntzaren Euskal Agentzia

Innobasque

Bizkaiko Zientzia eta Teknologia Parkea
Laida Bidea 203 - 48170, Zamudio
+34 944 209 488
Harremanetan jarri
  • Erakunde bazkideak
  • Prentsa

Jarrai gaitzazu

  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Newsletter

Berrikuntzarako bidea hemen hasten da

Izena eman

© 2024 Innobasque

  • Pribatutasun-ataria
  • Lege-oharra
  • Cookie-politika
  • Innobasque
  • Innobasque
  • Innobasque
  • Innobasque

Innobasque

  • Erakunde bazkideak
  • Prentsa
Innobasque
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pribatutasunaren laburpena

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu ahalik eta erabiltzaile-esperientziarik onena eskaini ahal izateko. Cookieei buruzko informazioa zure nabigatzailean gordetzen da, eta gure webgunera itzultzen zarenean zu ezagutzeko edo gure ekipoari webguneko zein atal aurkitzen dituzun interesgarrienak eta erabilgarrienak ulertzen laguntzeko funtzioak betetzen ditu.

Behar-beharrezko cookie-ak

Behar-beharrezko cookie-ak beti aktibatu behar dira, cookie-n ezarpenetarako dituzun hobespenak gordetzeko eta webguneak behar bezala funtzionatzeko.

Cookie-ak (msd365mkttr) erabiltzen ditugu newsletter inprimakiak biltegiratu eta erakusteko, agendan eta prestakuntzetan izena emateko eta informazioa eskatzeko. Cookie hori teknikoa da.

wp-wpml_current_language cookie-a erabiltzen dugu hizkuntza biltegiratzeko eta hizkuntzen artean modu egokian nabigatu dezazun. Cookie hori teknikoa eta hobespenekoa da.

Cookie hori desaktibatzen baduzu, ezin izango ditugu zure lehentasunak gorde. Horrek esan nahi du webgune hau bisitatzen duzun bakoitzean cookieak berriro aktibatu edo desaktibatu beharko dituzula.

Hirugarrenen cookie-ak

Webguneak Google Analytics erabiltzen du informazio anonimoa biltzeko, hala nola tokia bisitatzen duten pertsonen kopurua, edo orri ospetsuenak. Cookie horiek teknikoak eta hobespenekoak dira.

Google Tag Manager erabiltzen du webguneko analisi- eta estatistika-eginkizunetarako.

Cookie horiek aktibo utzita, gure webgunea hobetzen laguntzen diguzu.

                            

Webguneak YouTubeko cookie-ak erabiltzen ditu, ikus-entzunezko edukia behar bezala ikus dezazun. Cookie horiek teknikoak, analitikoak eta publizitatekoak dira.

Webguneak Meta-ko cookie-ak erabiltzen ditu sare sozialetan esperientzia pertsonalizatuagoa eskaintzeko. Cookie horiek analitikoak eta publizitatekoak dira.

Webgune honek LinkedIn-eko cookie-ak erabiltzen ditu sare sozial horretan esperientzia hobea eta pertsonalizatuagoa eskaintzeko. Cookie horiek analitikoak eta publizitatekoak dira.

Webgune honek Googleko cookie-ak erabiltzen ditu bilaketen esperientzia pertsonalizatua izan dezazun. Cookie horiek analitikoak eta publizitatekoak dira.

Mesedez, aktibatu zure lehentasunak behar-beharrezkoak diren cookieak gorde ahal izateko !

Cookie-en politika

Informazio gehiago gure Cookie-en politikan