Prestatzailea
Itziar Cenoz. ICY| Marketing & Communication as a Service-ko zuzendari exekutiboa.
Marketin, Komunikazio eta Negozio Digitaleko aholkulari aditua B2B inguruneetan eta ingurune industrialetan. Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatua Deustuko Unibertsitatean. Masterra Nazioarteko Marketinean, masterra Digital Business-en (ESIC) eta Executive Coach-en, Europako Coaching Eskolan. 11 urtez, Irizar Soc. Koop. Marketin- eta salmenta-eginkizunetako erantzukizun-postuak izan ditu. 16 urtez Tekniker zentro teknologikoan, Marketing & Digital Business-eko zuzendari izan da. Itziarcenoz.com sortu zuen eta bertako zuzendari exekutiboa da, eta Barcelona School of Managementeko (Universitat Pompeu Fabra) Marketin, Komunikazio eta Digital Business-eko irakasle laguntzailea ere bada.
Ikaskuntza-helburuak
Tailer praktikoa, ikuspegi komertzial eta teknikoarekin:
- Merkataritza elektronikoaren bidez saltzeko funtsezko faktoreak ulertzeko.
- Abantailak eta eragozpenak aztertzea eta gutxieneko produktu bideragarri (GPB) batekin hasteko moduak ebaluatzeko.
- Ordezko piezak, kontsumigarriak, osagarriak edo zerbitzuak saltzeko e-commerce estrategia eraginkor bat egituratzen eta martxan jartzen ikasteko, errepikapena hobeto kudeatuz, merkataritza- prozesuko marruskadura murriztuz eta saldu osteko errentagarritasuna handituz.
Ikaskuntzaren edukiak
- Zergatik saldu ordezko piezak eta zerbitzuak online?
-
- Aldaketak B2B erosteko ohituretan: urgentzia, autozerbitzua eta 24/7 erabilgarritasuna.
- Zer produktu- eta zerbitzu-mota egokitzen diren ondo e-commerce
- Abantaila estrategikoak: fidelizazioa, errepikapena, eraginkortasun komertziala eta bezeroaren datuak.
- Ohiko oztopoak: barnekoak, teknologikoak eta kulturalak.
- Nola erabaki zer saldu eta zer ez
-
- Produktu-zorroa aztertzea.
- Produktuak nola erosten diren ezaugarritzea.
- Errepikariak eta autonomoak diren erosketa-prozesuak.
- Nola egituratu produktuak/zerbitzuak online
- Ordezko piezen eta zerbitzuen katalogo digitala prestatzea
-
- Nola egituratu online
- Produktu-fitxak: zein da funtsezko informazioa.
- Prezioak, deskontuak eta baldintzak B2B
- Digitalizatu daitezkeen zerbitzuak: mantentze-lanak, laguntza, prestakuntza, berme zabalduak.
- Zenbait adibide
-
- Kasu errealen azterketa.
Nori zuzendua
- 10 langile baino gehiagoko ETEentzat bakarrik.
- Zerbitzu, ordezko pieza edo kontsumigarrietarako salmenta-kanal digitala hobetu nahi duten industria-enpresentzat.
- Marketin-arduradun, arduradun komertzial, saldu osteko zerbitzuaren arduradun eta Zuzendaritza Nagusientzat.
*Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.
Presentziala
urr. 23
09:30 - 13:30 CEST
Arima Hotela (Magnolia Gela). Miramon Pasealekua 162, Donostia, Gipuzkoa. Gipuzkoako Zientzia eta Teknologia Parkea.
Leku kopurua 30
Iraupena 4h
Harremanetan jarri
Innobasque, Berrikuntzaren Euskal Agentzia